Nog 48 uur.. - Reisverslag uit Vrouwenpolder, Nederland van Marije Kuijl - WaarBenJij.nu Nog 48 uur.. - Reisverslag uit Vrouwenpolder, Nederland van Marije Kuijl - WaarBenJij.nu

Nog 48 uur..

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg Marije

25 Oktober 2011 | Nederland, Vrouwenpolder

Nog 48 uur en als het goed is stappen we dan het vliegtuig in. Als het allemaal goed verloopt landen we 11 uur later in Bangkok.

Ik zeg als het goed is, want tot op heden houden ze het daar in Thailand allemaal erg spannend. Op dit moment is iedereen hard bezig om Bangkok droog te houden en tsja ik kan natuurlijk niet meer doen dan hopen dat dit gaat lukken.
Rest mij nog om nu al mijn spullen in mijn rugzak te proppen en afscheid te nemen van iedereen.

Het volgende verslag zal ongetwijfeld vanuit Bangkok volgen.

Tot dan :)

Liefs,
Marije

  • 25 Oktober 2011 - 14:14

    Lydia Schraa:

    Hey Marije, Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen!

  • 25 Oktober 2011 - 16:00

    Judith (&Niek):

    Have Fun!

  • 25 Oktober 2011 - 19:41

    Lisa:

    spannend spannend spannenddddd
    ik zou je zwembandjes maar meenemen
    haha grapje schat ik duim hartstikke hard voor je dat het allemaal goed komt in bangkok!

  • 26 Oktober 2011 - 09:08

    Lise:

    Heel veel plezier meis! Geniet ervan.
    Liefs en een dikke kus xxx.

  • 26 Oktober 2011 - 16:56

    Jeijoen.. :

    lieve marije , op dit moment zit ik naast je op de bank!
    Voelt wel een beetje gek , maar goed.
    Misschien is het ook maar beter dat ik morgen niet mee kan naar het vliegveld (want ja ..dan houd ik mijn tranen niet in:P)
    In ieder geval wil ik je echt de gaafste 3maanden toe wensen van je ''vakantie'' leven!!
    Dat je ervan mag genieten en heul veul aan mij zal denken=)
    We spreken elkaar in die 3maanden vast nog wel.
    Ik ga je straks een knuffel (enz) geven =D

    daag liefste schoonzusje tot snel ! liefs , jeijoentje

    Afscheid lied:

    JEIJOENNNNN, JEIHEIIIIJOENNNNN
    IS ZOOO .. jajaja

    daaag <3

  • 26 Oktober 2011 - 16:56

    Jeijoen.. :

    lieve marije , op dit moment zit ik naast je op de bank!
    Voelt wel een beetje gek , maar goed.
    Misschien is het ook maar beter dat ik morgen niet mee kan naar het vliegveld (want ja ..dan houd ik mijn tranen niet in:P)
    In ieder geval wil ik je echt de gaafste 3maanden toe wensen van je ''vakantie'' leven!!
    Dat je ervan mag genieten en heul veul aan mij zal denken=)
    We spreken elkaar in die 3maanden vast nog wel.
    Ik ga je straks een knuffel (enz) geven =D

    daag liefste schoonzusje tot snel ! liefs , jeijoentje

    Afscheid lied:

    JEIJOENNNNN, JEIHEIIIIJOENNNNN
    IS ZOOO .. jajaja

    daaag <3

  • 27 Oktober 2011 - 13:13

    Bapke:

    Goede reis!!
    En ik ga je volgen.
    Emailadres is ingevoerd, t is die van bapkees.
    Grtjs

  • 28 Oktober 2011 - 18:13

    Marion:

    Nou Marije en Yara, ik hoop dat jullie nog droge voeten hebben. Hier hoorde ik op het nieuws dat ze in Bangkok de mensen adviseren om weg te gaan vanwege het vele water. Toi toi toi voor jullie. Lieve groetjes,

  • 30 Oktober 2011 - 19:37

    Eveline:

    Hooi
    Heel veel plezier weer!!
    Liefs Eveline

  • 25 December 2012 - 18:46

    Johnny De Rijke:

    beste marije

    het is nu echt aftellen voor je,nog ff en je vertrekt weer voor 4 maanden,ik gun je het uit het diepst van mijn hart(ookal zit er wel eens een ritmestoornis)
    maar pas goed opjezelf aub en geniet met volle teugen

    groetjes,johnny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vrouwenpolder

Zuid-oost Azië

Backpackend door Zuid-Oost Azië.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2012

Thailand - Bangkok

09 Januari 2012

Vietnam - Hanoi

30 December 2011

Vietnam - Ho Chi Minh City

19 December 2011

Cambodja - Battambang

08 December 2011

Laos - Luang Prabang
Marije

Actief sinds 08 Aug. 2009
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 21161

Voorgaande reizen:

08 Januari 2013 - 30 April 2013

Afrika & Azië

27 Oktober 2011 - 27 Januari 2012

Zuid-oost Azië

Landen bezocht: